حضور در بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست‌ و پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید.

حضور شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان در این نمایشگاه در جهت ارائه محصولات خود در این صنعت من جمله تولید تیوپ های بدون درز جهت استفاده در مبدلهای حرارتی و بویلرها و….

در این نمایشگاه، شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی در سالن ۸ و ۹، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری در سالن ۱۰ و ۱۱، پتروشیمی و صنایع مرتبط در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع مرتبط، لوله و پوشش لوله و شیرآلات در سالن ۳۸، پالایش و پخش و صنایع مرتبط در سالن ۴۱، ماشین‌های دوار در سالن ۷، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در سالن ۵ و انجمن‌های تخصصی نفت و دیگر شرکت‌ها هر یک در سالن‌های جداگانه قرار گرفته‌اند.

بر اساس اعلام مدیر نمایشگاه، این رویداد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و افزون بر پروتکل‌های مصوب نمایشگاه و ستاد کرونا شامل استفاده مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از بسته بهداشتی حاوی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در ورودی و داخل سالن‌ها، عریض‌تر شدن راهروها و موارد مربوط به غرفه‌سازی و… که در نمایشگاه‌های کنونی رعایت می‌شود، وزارت نفت نیز پروتکل‌های سختگیرانه‌ای برای حفظ سلامتی مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته است؛ از جمله آنکه بازدید از نمایشگاه تنها بر اساس ارائه کارت دعوت امکان‌پذیر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “حضور در بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

  1. Saeid says:

    با احترام
    چه خردمندانه و با شکوه می نماید آنگاه که می بینیم متولیان ما
    برای تداوم این ارتزاق
    گام های فراتری را بیش از پیش برای ارتباط تجاری با دیگر ممالک جهان بر میدارند.
    به نظر میرسد در شرایط کنونی کشور که نیاز به تولید انبوه بیشتر احساس میشود اگر بتوان با برنامه ریزی هایی جامع
    و با استفاده از توان راهبردی مدیران ارشد مجموعه که یقینا دارای روابط نزدیکی با دیگر افراد تاثیر گذار در جامعه هستند تولید را در سطوح بالاتر افزایش داد ،
    آنگاه خواهیم دید که میتوان به موفقیت هایی بی سابقه نیز در این حوزه دست یافت.
    آن طور که ابتدا سنجشی پیرامون نیاز کشور های همسایه صورت گیرد و سپس با تکیه بر توان موجود
    به تمام آنچه که قرار است اتفاق بیفتد جامع عمل پوشاند.
    در این راه حتی میتوان در صورت مشاهده عدم احساس نیاز احتمالی به محصولات کارخانه ،
    احساس نیازی نیز ابتدا مطابق سیاست های شرکت برای آنان ایجاد کرد.
    ما در اطرافمان فرصت های ویژه ای داریم که در صورت برنامه ریزی صحیح و آینده نگری های در خور توانایی ،میتوانیم تا سال ها بعد نیز به حیات کاری خود اینک در مقیاس بسیار وسیع تری ادامه دهیم.
    در این صورت است که میتوان امّیدوار بود تا روزی شاهد اتفاقات شیرین بزرگتری در سطح بین الملل ،همچون پیروزی های امروزمان در سطح کشور باشیم.
    با تشکر

  2. best CBD oil says:

    I’m curious to find out what blog platform you are utilizing?

    I’m experiencing some small security issues with my latest website
    and I’d like to find something more secure. Do you have any suggestions?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.