معرفی شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان

تاریخچه

شرکت نورد ولوله پروفیل سپاهان، بصورت زیر مجموعه ای از گروه صنعتی سپاهان و با هدف تامین و رفع نیازصنایع مختلف به لوله های دقیق و فوق دقیق در سال ۱۳۸۳تاسیس شده است.

پس از چندسال تحقیق و توسعه نهایتا در سال ۱۳۹۰، شرکت نورد ولوله پروفیل سپاهان بصورت یک شرکت مستقل فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر به یکی از پیشگامان تولید انواع لوله های درز مخفی با کیفیت بالا، لوله های بدون درز دقیق، از جنس کربن استیل و سایر آلیاژهای فولادی تبدیل گردیده است. بی تردید این موفقیتبدون تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان متخصص و زبده این شرکت میسر نمی گردید.

کارخانه این شرکت ، در۲۵ کیلومتری شهر اصفهان،در مساحتی بالغ بر ۸۰ هزار متر مربع و شامل ماشین آلات و تجهیزات مطابق با تکنولوژی روز دنیا است. در حال حاضربیش از ۲۰۰ نیروی کاری با تجربه در مجموعه کارخانه و دفتر مرکزی مشغول به کار هستند. مرکزیت کارخانه در جغرافیای کشور، امکان حمل و ارسال محصولات به نقاط محتلف را آسان و ارزانتر مینماید.

شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان قادر است تا با تکیه بر پرسنل فنی کارآزموده، استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات تخصصی بروز شده و پیشرفته، لوله های دقیق درز مخفی و بدون درز را مطابق با استانداردهای ASTM,DIN,BS, JIS,…در سایزهای مختلف باقطرخارجی از ۱۰ تا ۸۸ میلیمتر، ضخامت از ۱ تا ۷٫۵ میلیمتر و طول تا ۱۸۰۰۰ میلیمتر تولید نماید.

محصولات این شرکت نیازهای صنایع پالایشگاهی، پتروشیمی، نیروگاهی، خودرو و مهندسی به لوله های دقیق و فوق دقیق را تامین می نماید.

همجواری کارخانه این شرکت با مجموع کارخانجات گروه صنعتی سپاهان و دسترسی اسان و سریع به مواد اولیه، امتیازی است تا این شرکت بتواند محصولات خود را با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان تحویل ارایه نموده و باعث صرفه جویی در زمان و سرمایه مشتریان خود گردد.

ویدیو معرفی شرکت:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.